FEN ve FİZİK BİRİMİ
Disipline ait terimleri, ayrıntıları, Türk- İslam bilginlerinin, dehaların ve hayatta olan seçkin kişilerin biyografilerini, otobiyografilerini, örüntüleri, tekrar eden olayları, olayların ön- koşul i le sonuç arasındaki i l işkileri, eğilimleri, fikirleri şekillendiren güç veya etkileri, neden i le sonuç arasındaki i l işkileri, cevaplanmamış soruları, bir disiplinin bilinmeyen yönlerini, bilinen ve bilinmeyen arasındaki i l işkileri, etik ikilemleri, çıkmaz durumları ve sorunları, bilginin nesnelliği ve öznelliği arasındaki i l işkileri, büyük fikirleri, genellemeleri, i lkeleri, teorileri, bilgileri ve bilgilerin dayandığı temeller arasındaki i l işkileri, disiplinlerin kendi içinde ve birbirleri arasındaki i l işkileri içermektedir. Ürün, öğrenme çıktısı ya da öğretim neticesinde öğrencilerin bilişsel, duyuşsal veya psikomotor davranışlarıdır. Ürün; öğrenenlerin i lgili konuyu, öğrenme düzeylerini ve öğrendiklerini uygulamaya ne kadar geçirebildikleri konusunda bilgi verir. Farklı hazır bulunuşluk düzeyine sahip öğrenciler tarafından ürün oluşturulurken homojen veya heterojen gruplardan faydalanma, rubriklerden faydalanma, farklı seviyedeki internet kaynaklarına ulaşma kullanılabilir. İ lgileri farklı öğrenciler tarafından ürün oluşturulurken öğrendikleri bilgileri ve becerileri farklı yollarla sergileme, ürünleri paylaşmada farklı araçlardan faydalanma imkânı verilebilir. Öğrenme stilleri farklı öğrenciler tarafından ürün oluşturulurken bireysel ya da grupla çalışmalarına; görsel, işitsel, kinestetik, yaratıcı, analitik ve uygulamalı ürün ortaya koymalarına imkân verilebilir. Öğrenciler öğrenme çıktılarını; makale yazma, rapor yazma, deney, video, duvar resmi, film şeridi, resim yapma, haritalar, parodi, rol oynama, pandomim, şiir okuma, diyagram, bilgisayar programları, fotoğraf, robotlar, tartışmaya katılma, broşür hazırlama, görüşme soruları yazma, gazete makalesi yazma, proje hazırlama, senaryo yazma, problem çözme gibi çok farklı şekillerde gösterebilirler.